نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور لحظه آخری استانبول آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند

از امکانات هتل سلطان هان استانبول در تور استانبول 95 می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول فروردین 95 میباشد.

در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند اتاق ها راحت و مدرن هستند و در تور استانبول تعطیلات بهار 95 امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 

مراکز خرید معروف استانبول

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.در تور استانبول نوروز 95 حتما از اینجا خرید کنید.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح در تور استانبول بهار 95 است.

 

 

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول در منطقه زیتون بورنو استانبول واقع شده است و دارای شعبه های زیادی از مارک های معروف دنیا می باشد .به دلیل فضای دنج ، محیطی مدرن و زیبا ، اوتلت ها که در واقع مراکز فروش با تخفیف ویژه در زمان هایی خاص می باشند ، رستوران هایی لوکس و ارائه برند های معتبر جهانی این مرکز خرید از محبوبیت بسیاری بین گردشگران تور استانبول برخوردار است  .در این مرکز خرید می توان پوشاک فصل گذشته‌ی بهترین برند‌های جهانی را با تخفیف‌های عالی درتور استانبول تعطیلات عید 95  بخرید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل 4 ستاره گرند هتل دی پرا در چند قدمی خیابان استقلال دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. مهمانان تور استانبول 95 می توانند با هزینه اضافی خدمات ماساژ دریافت کنند و سالن کنفرانس و جلسه تا 70 نفر گنجایش دارد. هتل در 100 متری کلیسای آنتونی و 800 متری برج گالاتا است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 14 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 200 متر است. 

آدرس: Meşrutiyet Cad No:55 Beyoğlu / Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

امکانات گرند هتل دی پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور،پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان

 

 

گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق گرند هتل دی پرا استانبول

رستوران گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق جلسه گرند هتل دی پرا استانبول

 

 

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و مسافران تور استانبول اسفند 94 به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 34 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

اتاق هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

رستوران هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

باشگاه هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

مرکز خرید آکاسیا استانبول یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری شهر استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار افتتاح شده است.این مرکز خرید با مرکز خرید مارمارا فاصله کمی دارد . دسترسی به مرکز خرید آکاسیا از طریق مترو ، اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد و مسافران تور استانبول میتوانند با رساندن خود به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، راحتترین راه را برای رفتن به این مرکز خرید انتخاب کنند.در تور استانبول تعطیلات زمستان ٩٤ حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید آکاسیا شش طبقه می باشد و حدودا ۳۰۰ تا فروشگاه دارد و در فضای سرپوشیده و شیک طراحی شده و دو فضای سبز خیلی زیبا در این مرکز خرید به چشم میخورد. در این مرکز خرید استانبول فروشگاههایی برای ارائه برندهای معروف و مارک های ترک وجود دارد که میتوان در تور استانبول نوروز ٩٥ انواع اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را خریداری کرد .  البته آکاسیا دارای شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و … هم می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آکاسیا استانبول ،مراکز خرید استانبول ،بهترین مراکز خرید استانبول ،مراکز خرید ارزان استانبول ، ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

 

تاریخ ساخت معبد گارنی به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 km جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی طبیعی و ویژه ای که در ارمنستان دارد  شکارگاه اختصاصی و ییلاق پادشاهان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از عمارت حمام اختصاصی وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم است

 

در

تور ارمنستان 94از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد


 درمحدوده بنا شاهد یک حمام اختصاصی هستیم که مربوط به دختر خسرو پرویزکه خواهر تیرداد سوم می باشد که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد می باشد . بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده است و ماهی های دریا نقاشی شده است. در این بخش نقش ها فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 پارک آبی دلفین استانبول

یکی از زیباترین و مجهزترین پارکهای آبی استانبول پارک آبی دلفین است که در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار دارد و یکی از تفریحات در استانبول  می باشد . پارک آبی استانبول شهر آبی کوچکی است که در آن علاوه بر استخر های مختلف از جمله استخر موج ، استخر المپیک ، استخر کودکان ، سرسره ها و تونل های آبی مرتفع ، دلفین زیبایی به نام یونس نیز نگهداری می شود که نمایش ارائه میدهد و شما می توانید به همراه خانواده لحظات شادی را در پارک دلفین استانبول سپری کنید .

پارک آبی دلفین استانبول

علاقمندان به این گونه تفریحات در تور استانبول 94 می توانند همه روزه از ساعت 14:00 به تماشای حرکات زیبای دلفین بنشینند .11 دلفین ، 3 فک و 4 کوسه در حوضچه های این پارک به چشم می خورد و ماهی ها در حوض آکواریوم بزرگ این مجموعه وجود دارند .

پارک آبی دلفین استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دلفین استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 پارک آبی مارینه استانبول

پارک آبی مارینه استانبول در منطقه بیوک چکمه قرار گرفته. این منطقه که جزو مناطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و با مرکز شهر حدود یک ساعت فاصله دارد . در این پارک علاوه بر استخر بزرگ و سرسره های آبی متعدد ، استخر کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز قرار دارد .

پارک آبی مارینه استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در این پارک آبی زیبا سپری کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی مارینه استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

مشهورترین جزیره استانبول جزیره بیوک آدا یا پرنسس است و چیزی که باعث شهرت این جزیره شده استفاده از کالسکه به جای ماشین و موتور است . 4 هتل در این جزیره وجود دارد . برای رفتن به جزیره از یکی از اسکله ها در قسمت اروپائی می تونید استفاده کنید ، اما به یاد داشته باشید که کشتی ها در ساعت های خاصی فقط چند بار در روز به جزیره تردد میکنند . این جزیره از بزرگترین مجموعه جزایر آدالار است .

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

این جزیره در دوران بیزانس تبعیدگاه بسیاری از حاکمان و شاهزاده ها بوده و تاریخ آن پر از وقایع تراژیک است . بلندترین جای جزیره یوجه تپه است و از بالای آن به راحتی می توانید کل جزیره را ببینید . پیشنهاد می کنیم در تور استانبول 94 و گشت و گذار از اماکن تفریحی حتما از این جزیره زیبا دیدن کنید .

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا در تور استانبول 94 دیدن کنید.

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

کاخ دلمه باغچه استانبول

این کاخ در راستای " تنگه بسفر"  واقع شده است، این کاخ دارای اهمیت و زیبایی تاریخی خاصی برخوردار است. کاخ "دلمه باغچه" در قرن 19 بنا شده ، و آخرین سلطانهای دوره عثمانی از این کاخ زیبا را محل سکونت و مقر حاکمیت خود قرار میدادند. معماری داخلی و خارجی این ترکیبی از طرح های عربی و اروپایی میباشد که فقط در تقاطع دو قاره به چشم می خورد. این کاخ در همه روزها بجز 2شنبه ها و 5شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 16  برای بازدید کنندگان تور استانبول 94 باز است.

 کاخ دلمه باغچه



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دلمه باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 
 

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی نام دارد که به معنای داخل قلعه می باشد . این قسمت بخش اصلی شهر را تشکیل می دهد که در امتداد ساحل قرار داشته و با دیوار های قدیمی شهر محاصره شده است . بندر قلعه کاله ایچی یکی از دیدنی های آنتالیا به شمار می رود که سالانه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود جذب می کند .

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

در این بندر امکانات رفاهی مانند فروشگاه ، کافه ، رستوران و ... می باشد و گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند علاوه بر بازدید و تفریح در این مکان زیبا به استراحت و صرف غذا نیز بپردازند . این بندر همچنین دارای امکانات قایق سواری نیز می باشد که بهترین زمان آن صبح است و بازدیدکنندگان می توانند از این امکان بهرمند شوند . در این بندر انواع مختلفی از قایق ها از جمله قایق های بادبانی نیز ازائه می شود .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 
 

 

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه" رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران تور استانبول 94 باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

کاخ چراغان استانبول از زیباترین مکانهای تنگه خلیج برای ساختن کاخ و قصر سلاطین و دولت مردان اختصاص یافته بود . این کاخ در سال 1871 به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد . سقف و بخش میانی آن از چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده و اتاقها با قالیهای نفیس مفروش شده است .

کاخ چراغان استانبول

 

کاخ چراغان استانبول
این اثر که سالیان درازی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیرات کلی و اضافه نمودن بعضی تاسیسات اکنون به یک هتل 5ستاره بسیار زیبا تبدیل شده است . کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد . بیشتر گردشگران تور استانبول 94 از این مکان زیبا دیدن می کنند .

کاخ چراغان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

شاخ طلاای استانبول نام خلیجی است که قسمت اروپایی استانبول را از قسمت آسیایی آن جدا می کند . این خلیج که به شکل شیپور می باشد منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی با طبیعت سرسبزی است که مکان مناسبی برای تفریحگاه عمومی می باشد .

شاخ طلایی استانبول

قدمت تاریخی آن به دوره امپراطوری بیزانس و عثمانی برمی گردد که آنها از این منطقه به عنوان مرکز مهمی برای تجمع کشتی های تجاری و دریایی استفاده می کردند . در واقع این خلیج مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره می دهد . مسافران و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از پارک ها و رستوران هایی که در حاشیه این خلیج قرار دارند استفاده کنند .

شاخ طلایی استانبول

مطالب مرتبط :

شاخ طلایی استانبول

کاخ چراغان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شاخ طلایی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 مسجد بایزید استانبول

 

 

یکی از مسجدهای تاریخی شهر تور استانبول 94 است که به فرمان بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی بنا گردید. ساخت این مسجد از سال ۱۵۰۱ - ۱۵۰۶ میلادی بود. همچنین نام معمار این مسجد یعقوب شاه بود. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی نگه داشته شده‌اند و گنبد روی ستون‌های سنگی بنا شده. در اطراف سقف گنبد مسجد بایزید نیز شبیه مسجد ایاصوفیه نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی نوشته شده. در کنار این مسجد مدرسه، حمام، کتابخانه و بناهای دیگر نیز ساخته است. مقبره بایزید دوم در باغ پشت این مسجد است.

مطالب مرتبط :

مسجد بایزید استانبول

مسجد فاتح استانبول

امارت ایحلامور استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد بایزید استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 
 

 

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول 94 را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای چورا استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

 

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول 94 را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد . این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .

موزه یخ استانبول

این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .

موزه یخ استانبول

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور استانبول 94 می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه یخ استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی
 

این پارک یکی از پارک های قدیمی و تاریخی استانبول به شمار می رود که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است . این پارک در میا ن کاخ های سیراگان و ییلدیز قرار گرفته و در گذشته یکی از باغ های کاخ ییلدیز به شمار می رفته است .

پارک ییلدیز استانبول

این پارک دارای دو بخش می باشد : بخش بیرونی که شامل سه عمارت سیل ، کدیر ، ملتا و کارخانه چینی است که از عمارت های کدیر و ملتا برای صرف چای و غذا و استراحت استفاده می شود . در این بخش دو دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است . طبیعت سرسبز و زیبای این پارک و وجود دریاچه های مصنوعی این پارک باعث شده تا همه ساله عده زیادی از مسافران تور استانبول 94 از این منطقه دیدن کنند .

پارک ییلدیز استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد